Moderní a sjednocený design. Čerčany zavedly nový vizuální styl
Středočeská obec Čerčany zavedla nový vizuální styl. "Přemalovat" do jednotné grafické podoby se rozhodla prakticky vše, od obecního zpravodaje po webové stránky.
Broumov má nové webové stránky, podílelo se na nich i Studio Najbrt
Město Broumov začátkem prázdnin spustilo nové webové stránky.
Česká Lípa sjednotí loga příspěvkových organizací
Dát vizuálně jasně najevo, že všichni patří „pod jednu střechu“. To je hlavním cílem úpravy log a celého vizuálního stylu čtyř příspěvkových organizací města Česká Lípa. Upravený vizuál těchto organizací vychází z městského loga a koncepce vizuálního stylu, používat by se měl začít o letních prázdninách.
Centrální depozitář cenných papírů bude mít novou vizuální identitu
Burza cenných papírů Praha po 18 letech přichází s úpravou své vizuální identity.
Vlastivědné muzeum Olomouc má nový vizuální styl
Vlastivědné muzeum v Olomouci má novou jednotnou vizuální identitu, která vzešla z veřejné soutěže.
Vizovice mají novou vizuální identitu, originálně pracuje se symbolem pecek
Město Vizovice představilo svou novou vizuální identitu. Ta velmi originálním způsobem pracuje se symbolem švestek, čímž odkazuje na místní tradice, folklor a kulturu.
TOP 10 nejlepších webů destinačních agentur
Čechy i zahraniční turisty láká do českých luhů a hájů mimo jiné i několik desítek destinačních agentur. Ty v posledních letech ušly ohromný kus cesty směrem k opravdu profesionální prezentaci, ať už na webu či sociálních sítích. Důkladně jsme analyzovali webové stránky více než 60 českých destinačních agentur a vybrali z nich v rámci soutěže Destinační web roku 2022 ty nejlepší.
Rožnovsko vypisuje soutěž na nové logo a vizuální styl
Sdružení Mikroregion Rožnovsko vyhlašuje otevřenou dvoukolovou soutěž, jejíž cílem je vytvořit novou vizuální identitu mikroregionu Rožnovsko. Designéři mohou své návrhy zasílat do 9. prosince 2022. Odborná komise složená ze zástupců zadavatele a odborníků z oblasti grafického designu by měla zasednout ještě letos v prosinci.
Most představil odvážnou vizuální identitu
Nová vizuální identita vyzdvihuje současnou tvář města a jeho svéráznou náturu. Vzniklo tak prohlášení „MÁME TOHO DOST!“. Jednoduchý dvojsmysl poukazující na rozmanitost města, okořeněný špetkou místní drzosti.
Webové stránky Brna-Střed jsou moderní a praktické
Mezi hodnocenými internetovými stránkami byla v letošním ročníku soutěže Radniční web roku i prezentace MČ Brno-Střed. Jak web hodnotíme?
Web Deštníku proti drahotě: Názorná přehlednost
Projekt Deštník proti drahotě Úřadu vlády České republiky kromě outdoorové kampaně po celé ČR zahrnuje i stejnojmennou webovou stránku. Podařilo se stránce, na které spolupracuje Národní agentura pro komunikační a informační technologie, naplnit vysoká očekávání?
Česká televize válcuje TikTok. Inspirujte se
Česká televize na TikToku působí necelý rok a ukazuje, že i tradiční instituce se může originálním způsobem přiblížit mladému publiku.
Praha 6 má nový web
Praha 6 spustila nové internetové stránky. Hlavní změnou, kterou nový web přináší, je posílení role zpravodajství a aktuálních či mimořádných informací z Prahy 6 přímo na domovské stránce. Na homepage proto přibyla mimo jiné sekce platných dopravních omezení.
Vítězné webové stránky Prahy 3: V čem jsou nejlepší?
Vítězem prvního ročníku soutěže Radniční web roku 2022 v kategorii měst nad 10 tisíc obyvatel je městská část Praha 3. V čem je její webová prezentace tak kvalitní a v čem všem se od ostatních odlišuje?
Nejlepší web mezi středně velkými městy má Skuteč
V rámci soutěže Radniční web roku 2022 jsme vybírali nejlepší webové stránky měst. V kategorii od 2 do 10 tisíc obyvatel zvítězily stránky města Skuteč. Proč a na základě jakých kritérií?
Město Lanškroun obdrželo ocenění za Instagram
I města do 10 tisíc obyvatel, která spadají do prostřední soutěžní kategorie, dokáží pracovat se sociálními sítěmi na opravdu velmi profesionální úrovni. Letošním vítězem soutěže Zlatý lajk 2022 v disciplíně Instagram municipalit od 2 do 10 tisíc obyvatel je město Lanškroun se svým profilem @lans_kroun.
Ukázková práce s videi. Cena za nejlepší Facebook míří do Jihlavy
Letos je tomu 10 let od doby, kdy radnice města Jihlava začala ke komunikaci používat Facebook. Stránku dnes sleduje téměř 10 tisíc lidí a dle našeho hodnocení v rámci soutěže Zlatý lajk se v současné době jedná o nejlépe spravovaný profil města s více jak 10 tisíci obyvateli.
Grafické zpracování i texty. Čím zabodoval zpravodaj Rosic
ROSA je zpravodaj jihomoravských Rosic, který vychází v třítisícovém nákladu. Na začátku roku 2022 prodělal kompletní redesign, který toto periodikum vizuálně sjednotil v ostatními komunikačními kanály radnice.
V čem bodují noviny Prahy 3? Sází na vytříbený styl
Periodikum třetí pražské městské části obhájilo prvenství v soutěži o nejlepší radniční listy v kategorii municipalit nad 10 tisíc obyvatel. Uspělo v konkurenci 97 periodik jiných měst a městských částí. V čem je tak dobré?
Které město má nejlepší radniční listy, sociální sítě a web? Velký přehled výsledků
Která česká města komunikují nejlépe? Na to zaměřil třetí ročník soutěže o nejlepší radniční listy a profily na sociálních sítích. Hodnocení ukázalo, že města se stále více snaží zaujmout všechny generace obyvatel. Nově tak například natáčí podcasty či zkouší nové funkce Instagramu.
Nejlepší radniční listy malých obcí mají Tuchoměřice, Adamov a Lety
Soutěž Radniční listy roku 2022 zná své první vítěze. Cena za nejlepší tištěný zpravodaj obcí do 2 tisíc obyvatel letos míří do středočeských Tuchoměřic. Na druhém místě se umístil jihočeský Adamov, bronz získala obec Lety.
Nové logo Chebu je ukázkou grafické originality. 5 důvodů, proč je skvělé
Mezi města, kterým se podařilo překvapit laickou i odbornou veřejnost redesignem své vizuální identity včetně loga, se nově řadí Cheb.
Kolín plánuje nové webové stránky, spuštěny budou v září
Kolín v září spustí nové webové stránky, mají být modernější a přehlednější. Jejich součástí bude i samostatný volnočasový web nazvaný Kolín žije. Web vytváří společnost Webhouse a město za něj zaplatí přes 600.000 korun, řekla ČTK za město Dagmar Soukupová.
Česká města na Twitteru: TOP 20 účtů, kterým dejte follow
Na Twitteru nemusíte sledovat jen ministerstva, politiky či velké korporace. Čerstvé tweety se vám mohou dostávat i z vlastního města. Prošli jsme za vás všechny twitterové účty českých měst s více jak 10 tisíci obyvateli a vybrali ty nejvíce aktivní s opravdu kvalitním obsahem.
Praha 8 přenášela rekonstrukci atentátu na Heydricha živě z dronu
S unikátním a průkopnickým způsobem přenosu živé akce na sociální sítě dnes přišla M2stská část Praha 8. Tradiční rekonstrukci atentánu na zastupujícího říšského protektora Reinharda Heydricha živě přenášela na Facebook, a to včetně záběrů z dronu.
Ocenění Český zavináč získal NÚKIB, zlepšil kybernetickou odolnost
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) získal za výrazné zlepšení kybernetické odolnosti ČR ocenění v soutěži Český zavináč. Výsledky byly vyhlášeny 15. května 2022 v předvečer zahájení 24. ročníku mezinárodní konference ISSS v Hradci Králové. Cenu pro NÚKIB převzal ředitel Úřadu Karel Řehka a vedoucí oddělení komunikace Alena Minxová.
Studentka naprogramovala aplikaci, která městům pomůže tvořit pocitové mapy
Pomoci městům při plánování jejich dalšího rozvoje má nová mobilní aplikace Cin City, zaznamenávající subjektivní vnímání městského prostředí, kterou vytvořila Lucia Brisudová z katedry geografie Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ve spolupráci s odborníky z Manchesterské univerzity ve Velké Británii.
Členové vlády na Instagramu. Vede trio Bartoš, Rakušan a Fiala
Třináct z 18 členů vlády premiéra Petra Fialy má vlastní profil na Instagramu. Zatímco někteří na své followery teprve čekají, trio největších instagramových politikých influencerů je jasné: Vít Rakušan, Ivan Bartoš, Petr Fiala. Na Instagramu jde zároveň o tři nejsledovanější české aktivní politiky.
Web a radniční listy. Litoměřice zjišťovaly, kam obyvatelé chodí pro informace
Oficiální webové stránky a Radniční zpravodaj jsou nejvyhledávanějšími informačními kanály města Litoměřice. Vyplývá to z dotazníkového šetření realizovaného v závěru loňského roku radnicí. Zúčastnilo se ho zhruba osm stovek lidí různých věkových kategorií.
Nejsledovanější Facebook má nově Ministerstvo zdravotnictví, po letech předběhlo Ministerstvo zemědělství
Zájem Čechů o informace týkající se pandemie koronaviru zamíchal pořadím nejsledovanějších účtů ministertev na sociální síti Facebook. Jak jsme před časem psali, dlouho mělo nejsledovanější facebookovou stránku resort Ministerstva životního prostředí se zhruba 33 tisíci sledujícími. To se ale změnilo.
Úřad vlády na sítích: Tradičně kvalitní komunikace, TikTok "umřel"
Od jmenování vlády premiéra Petra Fialy dnes uběhl přesně půl rok. Nové složení vlády přineslo částečnou obměnu pracovníků Odboru komunikace Úřadu vlády. Ti se zároveň chopili správy sociálních sítí, kterých úřad spravuje v současné době čtyři.
Zlínský kraj ukázal nový vizuální styl, vysvětluje ho originálním videem
S vizuálními identitaky měst se v poslední době doslova rozthl pytel. A je to skvělá zpráva. Se svým novým stylem nyní pro změnu přišel rovnou celý kraj. A to opravdu originálním způsobem.
Jak vznikají ceny za Radniční listy roku a Zlatý lajk?
Jak sošky se "zlatým" lajkem a radničními listy vypadají a jak vznikají? Věděli jste například, že všechny prvky vznikají u tuzemských výrobců?
Pozořice mají nové logo, pomohly rady Czechdesignu
Nový logotyp obce je vysázen písmem GT Alpina od švýcarské písmolijny GrillType.
Český stolní tenis má novou identitu, posílit chce i komunikaci
Česká asociace stolního tenisu představila novou vizuální identitu. V novém roce plánuje zlepšit marketingovou strategii a zintenzivnit komunikační aktivity.
Nový vizuální styl Chrudimi je moderní a originální
Město Chrudim představilo svou historicky první ucelenou vizuální identitu.
Student vymyslel Odpadům Olomouckého kraje nové logo
Jak se dá úsporně a přitom s dobrým výsledkem řešit grafická soutěž na nové logo, předvedl Olomoucký kraj.