Roudnice představuje novou vizuální identitu
Jedno z nejstarších českých měst odtajnilo historicky první logo a vizuální identitu, které vznikly v rámci soutěže organizace Czechdesign.
Úřady při povodni pohotově informují přes sociální sítě, sklízí pochvalu od obyvatel
Povodně, které v těchto dnech zasáhly velkou část uzemí České republiky, jsou pro české úřady velkou zkouškou. Nejen že je potřeba se v rámci možností poprat s přírodním živlem, ale nutné je i přesně a aktuálně informovat obyvatele. Radnicím, krajským úřadům i jednotlivým ministerstvům se to zatím daří velmi efektivně, na sociálních sítích za to sklízejí pochvaly.
Havlíčkův Brod má nové logo a vizuální identitu, změní se i Havlíčkobrodské listy
Havlíčkův Brod začne nově kromě heraldického znaku používat i historicky první ucelený vizuální styl. I
Přerov hledá moderní logo, které bude vystihovat minulost i současnost města
Město Přerov bude mít své logo. O jednotném vizuálním stylu, kterým by se město prezentovalo, se už mluví několik let, až teď ale přichází odvaha ho zrealizovat.
Aktuální data: Velká města sází na radniční listy, Facebook, Instagram posiluje
V České republice je aktuálně 183 měst a městských částí s více jak 10 tisíci obyvateli. Podrobně jsme prozkoumali, jaké komunikační kanály jednotlivé radnice používají.
Roudnice nad Labem hledá novou vizuální identitu
Město Roudnice nad Labem hledá novou jednotnou vizuální identitu. Výsledek dvoukolové grafické soutěže, připravované organizací Czechdesign, bychom měli znát červnu. Designéři mohou svá portfolia zasílat do 9. února 2024.
Jaké sociální sítě používají evropské vlády? Dominuje Facebook a Twitter
Svou obdobu českého Úřadu vlády má téměř každá evropská země. Podrobně jsme analyzovali prostřednictvím jakých sociálních sítích komunikují s veřejností. Vzniklo tak zajímavé porovnání, ze kterého vyplývá, že dosud nejsilnější pozici má mezi vládními sítěmi Facebook. Zjistili jsme ale také několik zajímavostí, které stojí za pozornost.
Lovosice mají novou vizuální identitu
Lovosice úspěšné zakončily soutěž na nový vizuální styl, který představuje významný krok k jednotné prezentaci města, Městského úřadu a přidružených institucí. Tato změna byla iniciována s cílem prohloubit práci na vizuálním stylu a vylepšit komunikaci s občany a návštěvníky města.
Obec s 1500 obyvateli natáčí videa v unikátní kvalitě. Podívejte se
Obec Loučná nad Desnou má necelých 1500 obyvatel, ale letos bodovala v našich soutěžích nejen radničním zpravodajem, ale i svým YouTube kanálem. Ten se svým obsahem řadí mezi naprostou špičku toho, jaký videoobsah dnes české radnice tvoří. Zdatně tak konkuruje i těm největším českým městům.
Vláda spouští informační kampaň, představí legislativní změny
S novým rokem spouští vláda premiéra Petra Fialy další vlnu kampaně Česko informuje.
Hvězdička a poznámka pod čarou. Žďár má novou vizuální identitu
Vizuál pracuje s volně dostupným písmem, třemi základními barvami a vtipem ve formě poznámky pod čarou.
Benešovský Instagram je nejlepší mezi českými městy
Letošním vítězem soutěže Zlatý lajk v kategorii instagramových profilů velkých měst, tedy těch s více jak 10 tisíci obyvateli, je město Benešov.
Dačice se mohou pochlubit nejlepším Instagramem
Vítěze soutěže Zlatý lajk mezi malými obcemi jsme již představili. V kategorii měst a obcí od 2 do 10 tisíc obyvatel, tedy prostřední ze tří kategorií, letos první místo v disciplíně “obecní Instagram” vyhrává město Dačice.
Zlatý lajk za nejlepší Instagram malé obce získává Tetín
I některé obce do 2 tisíc obyvatel mají svůj vlastní Instagram. Není to sice tak rozšířený jev jako v případě Facebooku, je jich ale dost na to, aby se mize nimi dalo porovnávat a vybírat ty nejlepší. Letos jsme jich v této kategorii hodnotili 35. Nejlépe se umístila obec Tetín, která se nachází ve středočeském okrese Beroun.
Nejlepší Facebooky velkých měst: Dvůr Králové nad Labem, Žďár nad Sázavou a Zábřeh
Letošní prvenství v soutěži Zlatý lajk, kategorie měst s více jak 10 tisíci obyvateli, si za správu Facebooku odnáší Dvůr Králové nad Labem. Těsně za ním se umístilo město Žďár nad Sázavou následované městem Zábřeh.
Opět Hustopeče. Stále se mohou chlubit nejlepším Facebookem
I letos jsme porovnávali facebookové stránky obcí a měst od 2 do 10 tisíc obyvatel. A i letos si prvenství odnáší město Hustopeče, které své stránce věnuje opravdu nadstandardní pozornost a úsilí.
Nejlépe z malých obcí na Facebooku komunikuje Březno
Má necelých 1500 obyvatel, ale na sítích komunikuje jako metropole. do obce Březno, která se nachází v okrese Chomutov, letos míří ocenění za nejlepší účet na Facebooku, a to právě v kategorii obcí do 2 tisíc obyvatel.
Praha 3 obhájila prvenství, má opět nejlepší web
Webové stránky třetí pražské městské části se i letos umístily na prvním místě mezi 32 hodnocenými weby municipalit s více jak 10 tisíc obyvateli.
Bílovice nad Svitavou mají nejlepší web, následuje Mikulov a Broumov
Bílovice nad Svitavou letos nebodují jen s radničním zpravodajem, ale i se svými webovými stránkami. Ze soutěže Radniční web roku si v kategorii municipalit od 2 do 10 tisíc obyvatel odnáší první místo.
Mezi weby malých obcí vítězí Ostopovice
Nejlepšími webovými stránkami obcí do 2 tisíc obyvatel byl v soutěži Radniční web roku vyhlášen portál obce Ostopovice.
Nejlepší zpravodaj mají Olomouc, Příbram a Ústí nad Orlicí
Souboj tištěných zpravodajů velkých měst, tedy těch s více jak 10 tisíci obyvateli, v letošním roce vyhrály Olomoucké listy.
Bílovice nad Svitavou první v soutěži radničních listů. Prvotřídní grafika, obálky i texty
Vítězem letošního souboje radničních periodik obcí a měst od 2 do 10 tisíc obyvatel, tedy prostřední ze tří “váhových” kategorií zúčastněných municipalit, je Bílovický zpravodaj.
V soutěži o nejlepší radniční listy malých obcí uspěla Loučná nad Desnou
První výsledky letošního ročníku soutěže o nejlepší radniční zpravodaje jsou tu. I letos měla porota velmi obtížné rozhodování.
Brandýs nad Labem ukázal vizuální identitu
Rada města Brnadýs nad Labem odsouhlasila a posvětila rozhodnutí závislé poroty: město má novou vizuální identitu. Autorem vítězného návrhu je brněnský grafik a designer Vojtěch Kollert.
Moderní a sjednocený design. Čerčany zavedly nový vizuální styl
Středočeská obec Čerčany zavedla nový vizuální styl. "Přemalovat" do jednotné grafické podoby se rozhodla prakticky vše, od obecního zpravodaje po webové stránky.
Broumov má nové webové stránky, podílelo se na nich i Studio Najbrt
Město Broumov začátkem prázdnin spustilo nové webové stránky.
Česká Lípa sjednotí loga příspěvkových organizací
Dát vizuálně jasně najevo, že všichni patří „pod jednu střechu“. To je hlavním cílem úpravy log a celého vizuálního stylu čtyř příspěvkových organizací města Česká Lípa. Upravený vizuál těchto organizací vychází z městského loga a koncepce vizuálního stylu, používat by se měl začít o letních prázdninách.
Centrální depozitář cenných papírů bude mít novou vizuální identitu
Burza cenných papírů Praha po 18 letech přichází s úpravou své vizuální identity.
Vlastivědné muzeum Olomouc má nový vizuální styl
Vlastivědné muzeum v Olomouci má novou jednotnou vizuální identitu, která vzešla z veřejné soutěže.
Vizovice mají novou vizuální identitu, originálně pracuje se symbolem pecek
Město Vizovice představilo svou novou vizuální identitu. Ta velmi originálním způsobem pracuje se symbolem švestek, čímž odkazuje na místní tradice, folklor a kulturu.