Český stolní tenis má novou identitu, posílit chce i komunikaci

Česká asociace stolního tenisu představila novou vizuální identitu. V novém roce plánuje zlepšit marketingovou strategii a zintenzivnit komunikační aktivity.

Česká asociace stolního tenisu představila novou podobu vizuální identitu. Nová značka má vystupovat jednotně a propojovat oficiální komunikaci, sociální sítě, podcast, vlastní televizi či nově také vysílání v České televizi na programu ČT sport. Nová podoba vizuální identity byla představena na tiskové konferenci v prostorách Event Space paláce HubHub.

Pochvala loga: je moderní a výstižné

Nové logo je postaveno na národní identitě a propojuje několik prvků, jakými jsou například symbolika sportovce, míčku nebo hracího stolu. Dominantní jsou také iniciály TT, které označují druh sportu Table Tennis. Podle sportovců je nové logo moderní, jednoduché a výstižné. Oceňují také navrácení k oficiálnímu názvu stolní tenis místo dlouho používaného ping pongu.

„Zmapovali jsme prostředí sportu a snažili jsme se žonglovat s prvky relevantními pro značku s národní identitou a namíchali koktejl. Aby to fungovalo, aby to bylo jednoduché, zábavné a pochopitelné. Tady to bylo specifické tím, že sport je podobný badmintonu a tenisu, takže jsme hledali něco, čím se to bude lišit,“ vysvětlil Pavel Čada z agentury Triple Bang Agency, která novou vizibilitu vytvořila.
 

zdroj: Česká asociace stolního tenisu